Gratulálunk a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Rendészettudományi Kar pénzügyi rendészeti alapszak pénzügyi nyomozó/vámigazgatási és rendészeti szakirányára történő felvételéhez, ami alapján a 2024/2025. tanévétől megkezdi felsőfokú tanulmányait!

Tájékoztatjuk, hogy tisztjelölti jogviszonyának létesítéséhez – ami felsőfokú tanulmányainak megkezdéséhez követelmény – az alábbiak teljesítése szükséges.

A fentiekhez kapcsolódó dokumentumok – így a tisztjelölti jogviszony létesítési feltételeinek teljesítéséről, a tisztjelölti jogviszonnyal járó kötelezettségek vállalásáról szóló Nyilatkozat, Adatlap, valamint a biztonsági célú ellenőrzéshez kapcsolódó hozzájáruló nyilatkozat, folyószámla bejelentő és a rendezetlen adótartozásról szóló nyilatkozat (összesen 9 db melléklet) – letölthető a

https://nav.gov.hu/sajtoszoba/NKE

felületről.

 

 

1.

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal internetes oldalára fenti linken feltöltött és a felvételre került hallgató által kitöltött dokumentumokat, valamint az alábbi mellékleteket

  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya,
  • társadalombiztosítási igazolvány (TAJ kártya),
  • adóigazolvány,
  • átutalási betétszámla (folyószámla) száma,
  • érettségi bizonyítvány,
  • iskolai végzettséget és szakképzettségét igazoló okiratok,
  • nyelvtudását igazoló dokumentum,
  • fényképes önéletrajz (KÉZZEL ÍRVA, aláírva, keltezve)

okmányonként beszkennelve, csatolmányként, elektronikusan (maximum 3 MB terjedelemben, pdf. formátumban az alábbi elnevezésekkel: név_okmány megnevezése, pl.: Minta Márta_személyi.pdf) a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítása Humánpolitikai Főosztály e-mail címére  (ki.hfo_tisztjelolt@nav.gov.hu)

soron kívül, de legkésőbb 2024. július 30-ig

kell megküldeni.

Késedelmes adatszolgáltatás, vagy az adatszolgáltatás nem teljesítése esetén a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény 241. § (1) bekezdése szerinti, a tisztjelölti jogviszony létesítése nem történhet meg, és a felsőfokú tanulmányok nem kezdhetők meg.

A mellékletként csatolt dokumentumok eredeti példányainak bemutatására (1. pont szerint) és  leadására ( 9 db melléklet) jelen tájékoztató 3. pontjában foglaltak alapján szükséges eljárni.

Amennyiben az adatszolgáltatás időpontjáig Ön saját névre szóló lakossági folyószámlaszámmal (bankszámlaszám), illetve ügyfélkapuval nem rendelkezik, azok megnyitásáról legkésőbb szintén fenti határidőig (2024. július 30-ig) köteles gondoskodni.

Figyelemmel arra, hogy a megadott adatlapon feltüntetett adatok alapján készül el a kinevezési okmánya, kérem, hogy fokozott figyelmet fordítson a pontos adatszolgáltatásra, valamint annak a megadott határidőre történő megküldésére.

 

 

2. 

Az egyenruházati termékek próbájával/átvételével kapcsolatban az alábbiakra hívom fel a figyelmét.

Az egyenruházati termékek próbája kapcsán minden érintett 2024. július 30-31. között egyeztetés céljából telefonon lesz megkeresve. Kérjük, hogy ezen időszakban a „privát” jelzésű telefonszámot is vegyék fel, mert a hivatali telefonszámokat a készülék nem jelzi ki.

A bevonulást megelőzően az egyenruházati termékek (felszerelés) próbájára a

NAV Gazdasági Ellátó Igazgatóság
Ruházati Ellátó Osztályán,
1134 Budapest, Lehel utca 27-29. szám

alatt kizárólag előzetes egyeztetést követően az egyenruhazat@nav.gov.hu email címre (a tárgy rovatban:”xynév_tisztjelölt 2024” jeligével és napközbeni elérhetőséget biztosító telefonszám megadásával) 2024. július 30-ig megküldött, a

https://nav.gov.hu/sajtoszoba/NKE 

internetes oldalról elérhető, pontosan kitöltött méretvételi adatlap megküldésével az alábbi időpontokban van lehetőség:

2024. augusztus 01-09. között

mely esetben a felszerelés Egyetemre történő szállításáról a NAV gondoskodik.

(Különösen indokolt esetben – pl. igazolt befizetett nyaralás, vagy betegség esetén – kizárólag fenti időtartam alatt van lehetőség a ruhapróba időpontjának cseréjére.)

A felszerelés átvételére 2024. augusztus 21-én, a bevonuláskor, az Egyetemen kerül sor.

 

 

3.

Az 1-es pontban foglalt dokumentumok eredeti példányának bemutatásával kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom.

Az egyenruházati termékek próbájával megegyező naponki.hfo_tisztjelölt@nav.gov.hu címen történő előzetes egyeztetés alapján – a tisztjelölti jogviszony létesítéséhez kapcsolódó okmány átadására is sor kerül. 

A kinevezési okmány átvétele és az 1. pont szerint elektronikusan megküldött, a tisztjelölti jogviszony létesítéséhez szükséges okmányok EREDETI PÉLDÁNYÁNAK bemutatása az alábbi címen és időpontban szükséges:

NAV Gazdasági Ellátó Igazgatóság
Ruházati Ellátó Osztályán
(1134 Budapest, Lehel út 27-29. szám)
8:00 – 17:00 óra között

FIGYELEM!

Amennyiben bármelyik adat igazolására szolgáló eredeti dokumentum bemutatására nem kerül sor, a kinevezési okmány nem kerül átadásra, így a tisztjelölti jogviszony nem jön létre. 

Bármely kérdés esetén bővebb felvilágosítás a ki.hfo_tisztjelolt@nav.gov.hu email címen, illetve a +36/1-428-5235, vagy a +36/1-428-5578, vagy a +36/30-282-9094 telefonszámon kérhető.

Budapest, 2024. július 1.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal 
Központi Irányítás 
Humánpolitikai Főosztály