IGAZOL
Összevont nyomtatvány az adóhatósági igazolásokkal kapcsolatos ügyek intézéséhez
Letölthető elemek
További letöltési lehetőségek
IGAZOL (JAVA)
2020.10.13. Verzió: 40.0Jövedelemigazolás kiadásának biztosítása szja-bevallás és adóköteles jövedelem hiányában, adózói nyilatkozat alapján
Hibakódok javítása
Az igazolások személyes átvételi lehetőségének szünetelése és a postán és a személyesen leadott kérelmekben az igazolás elektronikus kiküldés kérésének biztosítása
Nyilatkozat, fellebbezés, hiánypótlás teljesítése lapokon szereplő dátum módosítása.
Adóhatósági igazolás kiadási lehetőségének biztosítása a csoportos társasági adóalanyok részére
Illetőségigazolás elektronikus kiadási lehetőségének biztosítása
Jogcím, felhasználó feltüntetésének kérése javításra került.
2019. évi jogszabály módosítás szerinti aktualizálás
Átvételi hely módosítás, Kelet-budapesti AVIG Pesti úti kirendeltségén ismételten kérhető az igazolás kiadása.
A Kelet AVIG Pesti úti kirendeltségén az ügyfélfogadás szünetelés időtartamában az igazolás személyes átvétele nem biztosított.
Fellebbezési lap elektronikusan is beküldhető
Kertész utca felújítás vége, igazolás kiadási idejének javítása
Kertész utcai kirendeltség felújítás miatti zárva tartása
Jogszabály változása miatt
Kresz Géza utcai központi ügyfélszolgálat költözése miatt szükséges módosítás
Technikai okok miatti módosítás (belső feldolhozási hiba miatt)
Igazolás átvételi hely bővülés miatt.
Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóság költözése miatt.
Mezőkövesdi kirendeltségen is biztosítottá válik az elektronikusan kért igazolások átvétele.
Felhasználó feltüntetésének kérése, EP lap kitöltési kötelezettsége.
Fogarasi úti ügyfélszolgálat mindegyik adóhatósági igazolást kiállítja
2016.01.01-től megszűnik az együttes adóigazolás, a nyomtatvány az új adóigazolás kérelem előterjesztését is lehetővé teszi
Az ózdi és a Budapest, Gvadányi utcai ügyfélszolgálat költözése.
A makói ügyfélszolgálat költözése és jogcímkódok törlése miatt szükséges módosítás.
2014. évre vonatkozó jövedelemigazolások beadhatóvá tétele, valamint 2015. év illetőségigazolás kérelmen történő megjelenítésének engedélyezése
Az érdi kirendeltség időszakos zárva tartása miatt a személyes átvétel ezen az ügyfélszolgálaton nem lehetséges.
Adózói jelzésre a vonalkód elnevezést iktatószám és ügyiratszám elnevezésre cseréltük, valamint a hódmezővásárhelyi kirendeltség címváltozását is átvezettük.
Jogcímek bővülése (CSOK, babaváró támogatás, otthonfelújítási támogatás, lakáscélú jelzáloghitel-tartozás csökkentése, nagycsaládosok személygépkocsi-szerzési támogatásának igénylése) miatt.
Jogszabálymódosítás
IGAZOL (RPM csomag)
2020.10.13. Verzió: 40.0Jövedelemigazolás kiadásának biztosítása szja-bevallás és adóköteles jövedelem hiányában, adózói nyilatkozat alapján
Hibakódok javítása
Az igazolások személyes átvételi lehetőségének szünetelése és a postán és a személyesen leadott kérelmekben az igazolás elektronikus kiküldés kérésének biztosítása
Nyilatkozat, fellebbezés, hiánypótlás teljesítése lapokon szereplő dátum módosítása.
Adóhatósági igazolás kiadási lehetőségének biztosítása a csoportos társasági adóalanyok részére
Illetőségigazolás elektronikus kiadási lehetőségének biztosítása
Jogcím, felhasználó feltüntetésének kérése javításra került.
2019. évi jogszabály módosítás szerinti aktualizálás
Átvételi hely módosítás, Kelet-budapesti AVIG Pesti úti kirendeltségén ismételten kérhető az igazolás kiadása.
A Kelet AVIG Pesti úti kirendeltségén az ügyfélfogadás szünetelés időtartamában az igazolás személyes átvétele nem biztosított.
Fellebbezési lap elektronikusan is beküldhető
Kertész utca felújítás vége, igazolás kiadási idejének javítása
Kertész utcai kirendeltség felújítás miatti zárva tartása
Jogszabály változása miatt
Kresz Géza utcai központi ügyfélszolgálat költözése miatt szükséges módosítás
Technikai okok miatti módosítás (belső feldolhozási hiba miatt)
Igazolás átvételi hely bővülés miatt.
Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóság költözése miatt.
Mezőkövesdi kirendeltségen is biztosítottá válik az elektronikusan kért igazolások átvétele.
Felhasználó feltüntetésének kérése, EP lap kitöltési kötelezettsége.
Fogarasi úti ügyfélszolgálat mindegyik adóhatósági igazolást kiállítja
2016.01.01-től megszűnik az együttes adóigazolás, a nyomtatvány az új adóigazolás kérelem előterjesztését is lehetővé teszi
Az ózdi és a Budapest, Gvadányi utcai ügyfélszolgálat költözése.
A makói ügyfélszolgálat költözése és jogcímkódok törlése miatt szükséges módosítás.
2014. évre vonatkozó jövedelemigazolások beadhatóvá tétele, valamint 2015. év illetőségigazolás kérelmen történő megjelenítésének engedélyezése
Az érdi kirendeltség időszakos zárva tartása miatt a személyes átvétel ezen az ügyfélszolgálaton nem lehetséges.
Adózói jelzésre a vonalkód elnevezést iktatószám és ügyiratszám elnevezésre cseréltük, valamint a hódmezővásárhelyi kirendeltség címváltozását is átvezettük.
Jogcímek bővülése (CSOK, babaváró támogatás, otthonfelújítási támogatás, lakáscélú jelzáloghitel-tartozás csökkentése, nagycsaládosok személygépkocsi-szerzési támogatásának igénylése) miatt.
Jogszabálymódosítás
IGAZOL nyomtatványkitöltő program
2020.10.13. Verzió: 40.0Jövedelemigazolás kiadásának biztosítása szja-bevallás és adóköteles jövedelem hiányában, adózói nyilatkozat alapján
Hibakódok javítása
Az igazolások személyes átvételi lehetőségének szünetelése és a postán és a személyesen leadott kérelmekben az igazolás elektronikus kiküldés kérésének biztosítása
Nyilatkozat, fellebbezés, hiánypótlás teljesítése lapokon szereplő dátum módosítása.
Adóhatósági igazolás kiadási lehetőségének biztosítása a csoportos társasági adóalanyok részére
Illetőségigazolás elektronikus kiadási lehetőségének biztosítása
Jogcím, felhasználó feltüntetésének kérése javításra került.
2019. évi jogszabály módosítás szerinti aktualizálás
Átvételi hely módosítás, Kelet-budapesti AVIG Pesti úti kirendeltségén ismételten kérhető az igazolás kiadása.
A Kelet AVIG Pesti úti kirendeltségén az ügyfélfogadás szünetelés időtartamában az igazolás személyes átvétele nem biztosított.
Fellebbezési lap elektronikusan is beküldhető
Kertész utca felújítás vége, igazolás kiadási idejének javítása
Kertész utcai kirendeltség felújítás miatti zárva tartása
Jogszabály változása miatt
Kresz Géza utcai központi ügyfélszolgálat költözése miatt szükséges módosítás
Technikai okok miatti módosítás (belső feldolhozási hiba miatt)
Igazolás átvételi hely bővülés miatt.
Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóság költözése miatt.
Mezőkövesdi kirendeltségen is biztosítottá válik az elektronikusan kért igazolások átvétele.
Felhasználó feltüntetésének kérése, EP lap kitöltési kötelezettsége.
Fogarasi úti ügyfélszolgálat mindegyik adóhatósági igazolást kiállítja
2016.01.01-től megszűnik az együttes adóigazolás, a nyomtatvány az új adóigazolás kérelem előterjesztését is lehetővé teszi
Az ózdi és a Budapest, Gvadányi utcai ügyfélszolgálat költözése.
A makói ügyfélszolgálat költözése és jogcímkódok törlése miatt szükséges módosítás.
2014. évre vonatkozó jövedelemigazolások beadhatóvá tétele, valamint 2015. év illetőségigazolás kérelmen történő megjelenítésének engedélyezése
Az érdi kirendeltség időszakos zárva tartása miatt a személyes átvétel ezen az ügyfélszolgálaton nem lehetséges.
Adózói jelzésre a vonalkód elnevezést iktatószám és ügyiratszám elnevezésre cseréltük, valamint a hódmezővásárhelyi kirendeltség címváltozását is átvezettük.
Jogcímek bővülése (CSOK, babaváró támogatás, otthonfelújítási támogatás, lakáscélú jelzáloghitel-tartozás csökkentése, nagycsaládosok személygépkocsi-szerzési támogatásának igénylése) miatt.
Jogszabálymódosítás