CSATLAKOZZ A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítás Nyilvántartási Főosztálya NYILVÁNTARTÁS FEJLESZTÉSI OSZTÁLYHOZ!!

Pozíció: Adóügyi szakreferens
Besorolás: I. besorolási osztály „B" kategória
Helyszín: 1054 Budapest, Zoltán utca 16. (városközpont!) 💼

📋 AMIT MI ADUNK:

  • Biztos háttér: határozatlan idejű tisztviselői státusz
  • Full-time munkalehetőség belvárosi környezetben
  • Kiszámítható karrierút az állami szektorban
  • Folyamatos szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek

💪 NÁLUNK VALÓDI HATÁSOD LEHET:

Részt vehetsz az alábbi innovatív területek fejlesztésében:

  • Hatósági folyamatok szakmai irányításában
  • IT rendszerek jogi-szakmai szabályainak kidolgozásában
  • Nyomtatványok és útmutatók fejlesztésében
  • Adóalanyi bejelentések és járulékbevallások rendszerének felügyeletében

🎓 ALAP FELTÉTELEK:

  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség és büntetlen előélet
  • Állandó magyarországi lakcím
  • A 21/2020. (XII.30.) PM rendelet 2. melléklet 1. adóügyi munkakörcsoport 1.1. szerinti végzettség
  • MS Office és Windows felhasználói ismeretek
  • Összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés (NAV Szj. tv. 89-91. §)
  • Munkaköri alkalmassági vizsgálat (felvétel előtt, munkáltatói intézkedésre)
  • Biztonsági ellenőrzés (felvétel előtt, munkáltatói kérelemre)

BENNED EZT KERESSÜK:

  • Éles jogi látásmód és kiváló jogértelmezési képesség
  • Magabiztos kommunikáció írásban és szóban egyaránt
  • Hatékony szervezési készség és kapcsolatteremtő képesség
  • Rendszerszintű gondolkodás és problémamegoldó szemlélet
  • Minőségi munkavégzés és folyamatos fejlődésre való törekvés
  • Önálló munkavégzés és terhelhetőség
  • Szakmai elkötelezettség és felelősségtudat

🌟 ELŐNYT JELENT:

  • Nyelvtudás
  • Tapasztalat járulékbevallások és jogviszony bejelentések területén
  • Munkaügyi és bérügyi szabályozások ismerete
  • TB, bérügyi vagy bérszámfejtési képesítés/gyakorlat
  • Alapszintű informatikai ismeretek

💰 JUTTATÁSI CSOMAG:

  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Stabil munkahely, megbecsülést nyújtó szervezet,
  • Rugalmas, támogató munkahelyi légkör,
  • Ösztönző és béren kívüli juttatások,
  • Lakáscélú munkáltatói kölcsön,
  • Kedvezményes üdülési lehetőség,
  • Egészségügyi szolgáltatások

⏱️ FONTOS IDŐPONTOK:

  • Munkakezdés: 2025. július 15.
  • Jelentkezési határidő: 2025. június 15.
  • Elbírálás: 2025. július 1.

📄 JELENTKEZÉSHEZ SZÜKSÉGES:

  • Fényképes önéletrajz (2020. évi CXXX. törvény 9. melléklete alapján)
  • Végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló dokumentumok másolata
  • Motivációs levél (szakmai út és motiváció bemutatásával)
  • Nyilatkozat arról, hogy hozzájárulsz a pályázati anyagodban szereplő személyes adatok kezeléséhez, amelyre a NAV Központi Irányításának a kiválasztási folyamat során szüksége lehet
  • Külön nyilatkozat, ha beleegyezel, hogy pályázati anyagodat a kiválasztási eljárás lezárulta után is megőrizzük legfeljebb 12 hónapig, illetve a hozzájárulásod visszavonásáig, amit követően az anyagokat megsemmisítjük

📩 JELENTKEZÉS MÓDJA:

Elektronikusan a NAV Központi Irányítás Humánpolitikai Főosztály központi e-mail címére a ki.hfo_palyazat@nav.gov.hu címre, maximum 3 MB terjedelemben.
Tárgy: "13/2025. pályázat KI NYTF-adóügyi szakreferens-nyilvántartás fejlesztés"

Kérjük, hogy valamennyi előírt dokumentumot egyszerre nyújtsd be, mivel kizárólag a hiánytalan és a megjelölt határidőig beérkező pályázatokat áll módunkban érvényesnek tekinteni.

⚖️ A PÁLYÁZATOK ELBÍRÁLÁSA:

A határidőre beérkezett, formai és tartalmi követelményeknek megfelelő jelentkezéseket szakmai szempontok alapján értékeljük. A döntési folyamat során személyes beszélgetésre is sor kerülhet. A végső döntést a munkáltatói jogkör gyakorlója hozza meg, az eredményről pedig minden pályázót tájékoztatunk.

ℹ️ KÉRDÉSED VAN?

Kucsinka Attila főosztályvezető-helyettes
Tel: +36 1/373-4048

Jelentkezésedet bizalmasan kezeljük!
Adatkezelési tájékoztató: A NAV álláspályázatokhoz kapcsolódó adatkezelési tájékoztatója itt érhető el

🔍 LEGYÉL TE IS A NAV MODERNIZÁCIÓJÁNAK RÉSZE! VÁRJUK JELENTKEZÉSED!