II. Részletes tájékoztató
AFESZOLG adatlap főlap

A főlap a benyújtó felügyeleti szolgáltató azonosítására szolgál. Ugyanazon főlappal együtt több (legfeljebb 999 db) AFESZOLG-ESEMENY lap is benyújtható.

A (B) blokkban az azonosító adatokat kell feltüntetni.

A „Székhely cím/lakcím” adatok kitöltésekor az „irányítószám”, „város/község”, „közterület neve”, „közterület jellege”, „házszám” mezők kitöltése kötelező. Ha a székhely címben a közterület jellege helyrajzi szám (hrsz.), akkor a „közterület neve” mezőt üresen kell hagyni, a helyrajzi számot pedig a „házszám” mezőben kell szerepeltetni.

A főlapon ügyintézőként annak a személynek a nevét kell feltüntetni, aki az adatlapot összeállította, és aki az adatlap esetleges javításába bevonható. (Ha az adatlapot külső cég, vagy erre jogosult egyéb személy készítette, és az adatlap javításába bevonható, ügyintézőként az ő adatait kell közölni.) Az „Ügyintéző neve” és „telefonszáma” mezők csak együttesen tölthetők ki.

A „Hibásnak minősített adatlap vonalkódja” mezőt csak azok tölthetik ki, akik az AFESZOLG adatlapjukat korábban benyújtották, a NAV pedig hibalistával kiértesítő levelet (kiértesítést) küldött, és az üzemeltető e hibás adatlapját korrigálja.

| |