Tisztelt Ügyfelünk!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ha a NAV következő oldalain 2018. január 1-je után közzétett tájékoztatóknak megfelelően jár el, akkor az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 247. §-a alapján jogkövetkezmény az Ön részére nem állapítható meg. A fentiek alkalmazása az esetleges adóhiány megfizetése alól nem mentesít.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Tájékoztatjuk az on-line pénztárgépeket üzemeltető, szervizelő, illetve gyártó/forgalmazó tisztelt adózókat, hogy a NAV informatikai rendszerének heti gyakoriságú karbantartására szerdánként 18.00 óra és csütörtök 00.00 óra között kerül sor, mely időszak alatt a pénztárgépek megszemélyesítése, első üzembe helyezése nem lehetséges. A már üzembe helyezett pénztárgépek a karbantartás ideje alatt is zavartalanul működnek (a munkálatok az EKÁER rendszer elérhetőségét nem érintik). Nem számít bele a határidőbe az a nap - a 451/2016. (XII. 19.) számú Kormányrendelet alapján – amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést. A NAV az eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe. |
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2019. január 30-án 18:00 és 20:00 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2018. december 13-án 18:00 és 19:00 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2018. november 22-én 18:00 és 20:00 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2018. november 08-án 18:00 és 20:00 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartása miatt 2018.10.11-én 18:00 és 19:00 óra közötti időszakban az adatszolgáltatások feldolgozásában akadozás előfordulhatott.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2018. szeptember 27-én 18:00 és 21:00 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2018. szeptember 20-án 19:45 és 21:45 óra között nem volt elérhető.
• Az Onlineszámla portál nem tervezett karbantartás miatt 2018. szeptember 12-én 22:25 órától 2018. 09. 13-án 0:16 óráig nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2018. augusztus 23-án 18:00 és 19:30 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2018. június 30-án 16:00 és 24:00 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2018. június 20-án 20:00 és 23:00 óra között nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2019. február 16-án 20:00 óra és 2019. 02. 17-én 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2019. 02.13.20:00 és 2019.02.13. 23:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2019. február 6-án 20:00 óra és 23:59 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az e-SZJA portál 2018. december 19-én 20:00 és 2018. december 20-án 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2018. december 5-én 20:30 és 2018. december 6-án 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt 2018. november 26-án 00:00 és 01:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt 2018. október 25-én 02:00 és 05:00 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az EFER rendszer 2018. szeptember 19-én 13:00 óra és 2018. szeptember 21-én 09:00 óra között az UniCredit Bank ügyfelei részére nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál nem tervezett karbantartás miatt 2018. szeptember 12-én 22:25 órától 2018. 09. 13-án 0:16 óráig nem volt elérhető.
• Az EFER rendszer 2018. június 4-én 08:00 és 12:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2018. május 18-án 01:00 és 03:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál tervezett karbantartás miatt 2018. március 29-én 00:00 és 06:00 óra között nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál tervezett karbantartás miatt 2018. március 14-én 01:00 és 03:00 óra között nem volt elérhető.
Az eBEV, az eSZJA, a MOSS és az eLEKÁFA portál tervezett karbantartás miatt 2018. március 4-én 01:00 és 03:00 óra között nem volt elérhető.
• Az e-SZJA portál 2018. március 1-én 02:00 óra és 04:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019. 01. 31-én 21:00 és 23:00 óra között nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019. 01. 22-én 20:00 és 23:59 óra között nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2018. 11. 18-án 00:00 és 02:30 óra között nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2018. 10. 18-án 22:00 és 2018.10.19-én 02:00 óra között nem volt elérhető.
• Az EKÁER rendszerben 2018. szeptember 13-án 01:00 és 04:57 óra között technikai okok miatt a felhasználók egy része nem tudott EKÁER számot igényelni.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2018. 08. 28-án 22:00 és 23:55 óra között nem volt elérhető.
• Az EKÁER rendszer 2018. július 07-én 09:00 és 17:00 óra között karbantartás miatt, az elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók számára a webes felületen keresztül nem volt elérhető.
• Az EKÁER rendszer 2018. július 7-én 04:05 óra és 17:49 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az EKÁER rendszer 2018. június 04-én 17:00 és 17:45 óra között karbantartás miatt, az elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók számára a webes felületen keresztül nem volt elérhető.
• Az EKÁER rendszer 2018. március 04-én 01:00 és 03:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
A karbantartás ideje alatt esedékes bejelentéseket az 5/2015. (II.27.) NGM rendelet 19. §-ban foglaltak szerint legkésőbb a karbantartás megszűnését követő munkanapon kell teljesíteni. |
• Az eBEV portál 2019.02.16-án 22:00 és 2019.02.17-én 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2019.02.17-én 01:00 és 02:30 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2019.02.03-án 01:00 és 02:00 óra között az az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. január 21-én 02:00 és 02:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az eBEV portál 2019.01.01-én 11:00 és 2019.01.01-én 20:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eBEV portál 2018. december 5-én 20:30 és 2018. december 6-án 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2018. december 2-án 01:00 és 04:00 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető
• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2018. október 28-án - nyári időszámítás - 01:50 és - téli időszámítás - 04:50 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2018. október 14-én 01:00 és 03:00 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az eBEV portál 2018. október 03-án 22:00 és 20:30 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eBEV portál 2018. szeptember 22-én 22:00 és 2018. szeptember 23-án 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eBEV portál nem tervezett karbantartás miatt 2018. szeptember 12-én 22:25 órától 2018. 09. 13-án 0:16 óráig nem volt elérhető.
• Az eBEV portál 2018. augusztus 25-én 22:00 és 2018. augusztus 26. 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2018. július 25-én 20:00 órától 22:10 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eBEV portál 2018. július 21-én 22:00 óra és 2018. július 22-én 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető
• Az eBEV portál 2018. július 7-én 00:00 óra és 2018. július 7. 18:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető
• Az EFER-Házibankos fizetési megoldás az MKB Bank ügyfelei számára 2018. június 29. 17:45 és 2018. július 05. 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2018. június 23-án 22:00 órától 2018. június 24-én 08:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az EFER-Házibankos fizetés teljesülése az MKB Bank ügyfelei számára 2018.06.06 és 2018.06.15 között nem volt elérhető.
• Az EFER rendszer 2018. június 4-én 08:00 és 12:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2018. május 26-án 22:00 órától 2018. május 27-én 08:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2018. április 21-én 22:00 órától 2018. április 22-én 08:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2018. március 24-én 22:00 órától 2018. március 25-én 08:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eBEV portál 2018. február 24.-én 22:00 órától 2018. február 25.-én 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2019. február 9-én 01:00 óra és 09:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszereit is érintette.
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. december 8-án 09:00 óra és 2018. december 8-án 15:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszereit is érintette.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. november 24-én 09:00 óra és 2018. november 25-én 00:12 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• Ügyfélkapu probléma miatt a NAV informatikai rendszerei 2018. november 16-án 08:44 és 12:10 óra között korlátozottan voltak elérhetőek.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. október 27-én 09:00 óra és 21:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. október 16-én 22:00 óra és 2018. október 17-én 06:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. október 14-én 09:00 óra és 21:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. szeptember 15-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. szeptember 1-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. augusztus 14-én 22:00 óra és 23:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. július 14-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. július 7-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. július 7-én 04:05 óra és 17:49 óra között nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. június 23-án 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. május 28-án 23:00 óra és 2018. május 29-én 00:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. május 05-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. április 26-án 03:50 óra és 2018. április 26-án 19:56 óra között nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
2018. november 2-án reggel 07:00 óra és 2018. november 3-án 21:20 óra között a NAV üzemi rendszereiben karbantartást végeztünk. A karbantartás ideje alatt az adószakmai rendszerek, valamint az Elektronikus Adóbevallás kezelő rendszer (EBEV) szolgáltatások nem voltak elérhetők. Ezen időtartam alatt a Kormányzati Portálon keresztül beküldött beadványokat a magyarorszag.hu fogadta és az erről szóló nyugtát visszaküldte, azonban azok NAV általi érkeztetése és visszaigazolása csak az újraindulást követően történt meg.
Az alábbi szolgáltatások a karbantartás ideje alatt is elérhetőek voltak:
· Az Online Számla rendszer a fenti időszak alatt is teljes körű szolgáltatást biztosított.
· Az Online Pénztárgép rendszer (OPG) működött, ugyanakkor egyes beállítások módosítása nem volt lehetséges.
· Az Elektronikus Közútiáruforgalom-ellenőrző Rendszer (EKÁER) rendeltetésszerűen működött, ugyanakkor a karbantartási időszakban új adóalany regisztrációja nem volt biztosított.
· A Vám és Jövedéki szakmai folyamatokat támogató rendszerekben a normál üzemmód biztosított volt, azzal a megszorítással, hogy az Egységes Biztosítékkezelő Rendszerben (EBIR) keret módosítás a karbantartási idő alatt nem volt lehetséges.
• Wegen eines technisches Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 22/01/2019 20:00 und 22/01/2019 23:59 nicht erreichbar.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal wurden zwischen 24/11/2018 09:00 Uhr und 25/11/2018 00:12 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum waren die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.
• Wegen eines technisches Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER
System zwischen 18/11/2018 00:00 und 18/11/2018 02:30 nicht erreichbar.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal wurden zwischen 27/10/2018 09:00 Uhr und 27/10/2018 21:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum waren die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal werden zwischen 16/10/2018 22:00 Uhr und 17/10/2018 06:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum sind die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wird.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal werden zwischen 14/10/2018 09:00 Uhr und 21:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum sind die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wird.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal werden zwischen 15/09/2018 09:00 Uhr und 17:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum sind die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wird.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal werden zwischen 01/09/2018 09:00 Uhr und 17:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum sind die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wird.
Wegen eines Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 28/08/2018 22:00 Uhr und 28/08/2018 23:55 Uhr nicht erreichbar.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal werden zwischen 14/08/2018 22:00 Uhr und 23:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum sind die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wird.
• Im Regierungsportal und im Kundenportal wurden zwischen 7/7/2018 09:00 Uhr und 7/7/2018 17:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum waren die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.
• Das im EKAER System ab 7/7/2018 04:05 Uhr abgeordnete Verfahren für Betriebsausfall wurde am 7/7/2018 17:49 Uhr abgezogern.
• Zwischen 04/06/2018 17:00 und 04/06/2018 17:45 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. Während der Wartungszeit konnten die Benutzer, die als primäre Benutzer in EKAER registriert sind, keine Erklärungen abgeben. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.
• Wegen eines technisches Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 04/3/2018 01:00 und 04/3/2018 03:00 nicht erreichbar.
februárban (Ft/l) |
|
ESZ-95 ólmozatlan
|
357 |
Gázolaj |
373 |
Keverék |
394 |
LPG autógáz |
240 |