Tájékoztatások az üzemszünetről
Betűméret növeléseBetűméret csökkentése
2016.12.16.
Üzemszünetek 2016. évben az EKÁER rendszerben

Archívumba került: 2017.01.11.

A karbantartás ideje alatt esedékes bejelentéseket az 5/2015. (II.27.) NGM rendelet 19. §-ban foglaltak szerint legkésőbb a karbantartás megszűnését követő munkanapon kell teljesíteni.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.12.16-án (péntek) 07:20 óra és 2016.12.16-án (péntek) 14:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.12.14-én (szerdán) 23:00 óra és 2016.12.15-én (csütörtök)  07:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.11.03-án (csütörtök) 22:00 óra és 2016.11.04-én (péntek) 01:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.10.26-án (szerda) 00:00 óra és 2016.10.26-án (szerda) 04:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.10.21-én (péntek) 07:00 óra és 2016.10.21-én (péntek) 07:30 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu, 2016.10.14-én (péntek) 00:00 óra és 2016.10.14-én (péntek) 04:00 óra között karbantartás miatt, illetve 06:40 órától 8:15 óráig a szolgáltatónál tapasztalt technikai probléma miatt nem volt elérhető. Ezen időszakok alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartások ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.10.04-én (kedd) 22:00 óra és 2016.10.05-én (szerda) 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.09.22-én (csütörtök) 22:00 óra és 2016.09.23-án (péntek) 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER 2016.09.18-án 01:00 óra és 2016.09.18-án 02:40 óra között nem volt elérhető.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER 2016. 09. 03-án 22:00 óra és 2016. 09. 04-én  00:10 óra között nem volt elérhető.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016. augusztus 08-án (hétfő) 22:00 óra és 2016. augusztus 09-én (kedd) 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu meghibásodása miatt 2016. augusztus 5-én (pénteken) 14:50 óra és 2016. augusztus 5-én (pénteken) 21:10 óra között az EKÁER rendszerbe elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016. július 22-én (pénteken) 01:00 óra és 2016. július 22-én (pénteken) 06:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016. július 1-én (pénteken) 00:00 óra és 2016. július 1-én (pénteken) 03:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016. június 29-én (szerdán) 01:00 óra és 2016. június 29-én (szerdán) 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2016. június 15-én (szerdán) 22:00 óra és 23:00 óra között nem volt elérhető.

•  A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2016.06.02-án (csütörtök) 20:00 óra és 2016.06.03-án (péntek) 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. A karbantartás ideje alatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentéseket tenni. Az üzletmenet folytonosság – szükség esetén – úgy volt biztosítható, ha az érintett felhasználók tekintetében másodlagos felhasználók létrehozásáról gondoskodtak.

•  2016.04.01-én 21:00 órától 22:00 óráig a szolgáltatónknál tapasztalható technikai probléma miatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentkezni. Kértük, hogy az EKÁER-ben rögzítésekre a másodlagosként regisztrált felhasználókat vegyék igénybe.

•  2016.04.01-én 18:30 órától 20:00 óráig a szolgáltatónknál tapasztalható technikai probléma miatt az EKÁER-ben elsődleges hozzáféréssel regisztrált felhasználók nem tudtak bejelentkezni. Kértük, hogy az EKÁER-ben rögzítésekre a másodlagosként regisztrált felhasználókat vegyék igénybe.

•  Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER 2016. 02. 07-én 20:00 óra és 21:00 óra között nem volt elérhető.