Tisztelt Ügyfelünk!

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) 2018-ban is készít adóbevallási tervezetet, amelyet a munkáltatók, kifizetők által a NAV-hoz benyújtott adatszolgáltatások alapján állít össze.

Az adóbevallási tervezet 2018. március 15-étől ügyfélkapu regisztráció birtokában megtekinthető, szükség esetén kiegészíthető, módosítható, illetve jóváhagyható.

Az a magánszemély, akinek nincs ügyfélkapuja, de van érvényes e-mail címe, az alábbi adatok kitöltésével és beküldésével 2018. március 19-éig kérheti a tervezet papír alapú postázását a NAV-nál nyilvántartott címére. Az adóhatóság a megadott e-mail címre adóbevalási tervezetet nem küld, kizárólag az alábbi kérelmével kapcsolatban küld tájékoztatást.

Kérelem az adóbevallási tervezet papír alapon történő megküldésére

Kérem, hogy az adóhatóság küldje meg papíralapú adóbevallási tervezetem a NAV-nál nyilvántartott címemre.



- -

A kérelemmel kapcsolatos válaszlevelünket e-mail címére küldjük el.






Ügyfélkapu regisztráció hiányában kérelmének benyújtására - adóazonosító jelének és születési dátumának megadásával - az alábbi módok közül is választhat:

  • SMS-ben a 06 (30) 344-4304-es telefonszámon a következő formában: SZJA szóköz adóazonosító jel szóköz ééééhhnn (például: SZJA 8901234567 19600319)
  • a „Kérelem az adóbevallási tervezet papír alapon történő átvételéhez” elnevezésű formanyomtatványon (BEVTERVK),
  • kötetlen formátumú levélben (megadva adóazonosító jelét és születési dátumát)
  • a NAV telefonos tájékoztató rendszerein keresztül (NAV Infóvonal és ÜCC),
  • személyesen a NAV ügyfélszolgálatain.