A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) online keresetkimutatása megkönnyíti a személyes ügyintézés nélküli hitelkérelmezést. A szolgáltatás igénybevételének lehetőségéről érdeklődjön hitelnyújtójánál!

A keresetkimutatáshoz csupán Ügyfélkapu-regisztrációra – vagy e-személyi igazolványra, esetleg telefonos, vagy arcképes azonosításra – van szükség. A szolgáltatás a NAV Ügyfélportálján érhető el a Keresetkimutatás-lekérdezés menüben.

A keresetkimutatásban egy év, a lekérdezést megelőző második hónap utolsó napjáig terjedő 12 hónap adatai szerepelnek, vagyis egy 2022. április hónapban indított lekérdezés 2021. március 1. – 2022. február 28. napja közötti időszakra vonatkozik.

Mivel a keresetkimutatás a munkáltatók, kifizetők által havonta NAV-hoz lejelentett adatok alapján készül, a szolgáltatást csak azok tudják igénybe venni, akikről a munkáltatójuk az adott időszakban nyújtott be a NAV-hoz adó- és járulékbevallást.

A NAV a keresetkimutatást elektronikusan, a központi hitelinformációs rendszert kezelő pénzügyi vállalkozáson keresztül továbbítja a kérelmező magánszemély által kijelölt hitelnyújtónak. Az elektronikus keresetkimutatás csak a rendszerhez csatlakozó hitelnyújtóknak továbbítható – ezek aktuálisan kiválaszthatók a program listájából.

Jelenleg választható, szolgáltatáshoz csatlakozott hitelnyújtók:

COFIDIS Magyarországi Fióktelep

Erste Bank Hungary Zrt.

Fundamenta-Lakáskassza Lakás-takarékpénztár Zrt.

K&H Bank Zrt.

MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.

Magyar Cetelem Bank Zrt.

MKB Bank Nyrt.

MKB-Euroleasing Autólízing Szolgáltató Zrt.

OBERBANK AG Magyarországi Fióktelep

ONEY Magyarország Pénzügyi Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

OTP Bank Nyrt.

Raiffeisen Bank Zrt.

Sopron Bank Burgenland Zrt.

Unicredit Bank Hungary Zrt.